Dostawa

  1. Produkty wysyłamy codziennie (oprócz sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Zwykle zakupiona biżuterię wysyłamy jako przesyłki/paczki pocztowe priorytetowe lub paczki kurierskie z udziałem firm przewozowych.
  2. Jeśli chcesz możesz odebrać zamówione produkty w jednym z naszych sklepów po wcześniejszym uzgodnieniu e-mailowym bądź telefonicznym.
  3. Termin dostarczenia przesyłki z zamówionymi produktami na terenie kraju wynosi 5 dni roboczych od momentu otrzymania przez sklep płatności za zakupione produkty (w przypadku płatności przelewem na konto lub on-line) lub od dnia złożenia zamówienia (przy płatności przy odbiorze).
  4. Dokładamy wszelkich starań by Państwa zakupy docierały na czas. Jeśli jednak gwarantowany przez nas czas dostawy się przedłuży, prosimy o kontakt z pracownikami sklepu pod numerem telefonu + 48 606 722 544 lub emailem: info@karpinski-jewellery.pl podając swoje imię i nazwisko, oraz numeru zamówienia. Nasza obsługa skontaktuje się z Państwem niezwłocznie.
  5. W chwili odebrania przesyłki należy sprawdzić jej stan i zawartość w obecności osoby dostarczającej przesyłkę - pracownika firmy przewozowej.
  6. Jeśli zdarzą się ewentualne uszkodzenia mechaniczne (np. rozerwania, wgniecenia etc.) przesyłki lub produktów należy zgłosić je pisemnie w formie protokołu reklamacyjnego, który będzie stanowił podstawę do złożenia reklamacji w firmie przewozowej. Nie spisanie takiego protokołu stanowi podstawę do uznania, że zamówione produkty zostały dostarczone klientowi w stanie nienaruszonym i są kompletne. Każdy z Państwa powinien także zachować kopię wydanego mu listu przewozowego. 
  7. Jeśli wybrali Państwo opcję płatności przy odbiorze firma przewozowa ma obowiązek potwierdzić fakt pobrania zapłaconej przez zamawiającego kwoty podpisem na liście przewozowym. Brak potwierdzenia otrzymania kwoty przez kuriera to ryzyko klienta.
  8. Jeśli klient nie podejmie przesyłki w terminie i wróci ona na adres sklepu niezależnie od powodu, zostaną Państwo obciążeni każdym kolejnym kosztem ponownego dostarczenia zamówienia. W przypadku wycofania się z zamówienia w takiej sytuacji, sklep ma prawo do obciążenia klienta kosztami transportu.