Płatności

Płatności


1. Jeśli zakupiłeś towar w naszym sklepie możesz zapłacić za niego na trzy różne sposoby. Wybierz ten, który jest dla Ciebie najwygodniejszy:

I. on-line za pośrednictwem serwisu płatniczego PAYU

II.przelewem na konto sklepu

III. gotówką przy odbiorze przesyłki (za pobraniem)

2. Korzystanie z Płatności on-line obsługiwanych przez firmę PAYU, gwarantuje bezpieczeństwo i tajność transakcji. System umożliwia uiszczenie opłaty bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

3. Jeśli zdecydujesz się na zwykły przelew swoja wpłatę należy uiścić bezpośrednio na konto sklepu:

Colibra Janusz Karpiński

ul. Świerkowa 14,

05-800 Pruszków

Bank Zachowni WBK S.A.

numer konta: 14 1500 1126 1211 2009 2228 0000

W tytule przelewu podaj swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia, który otrzymasz wcześniej w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji

4. Koszty przesyłki produktów w zależności od wyboru opcji płatności wynoszą:

I. przy płatności on-line lub przelewem na konto 22 zł,

II.przy płatności gotówka przy odbiorze przesyłki 29 zł.

III. Dostawa/odbiór

1. Produkty wysyłamy codziennie (oprócz sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Zwykle zakupiona biżuterię wysyłamy jako przesyłki/paczki pocztowe priorytetowe lub paczki kurierskie z udziałem firm przewozowych.

3. Jeśli chcesz możesz odebrać zamówione produkty w jednym z naszych sklepów po wcześniejszym uzgodnieniu e-mailowym bądź telefonicznym.

3. Termin dostarczenia przesyłki z zamówionymi produktami na terenie kraju wynosi 5 dni roboczych od momentu otrzymania przez sklep płatności za zakupione produkty (w przypadku płatności przelewem na konto lub on-line) lub od dnia złożenia zamówienia (przy płatności przy odbiorze).

4. Dokładamy wszelkich starań by Państwa zakupy docierały na czas. Jeśli jednak gwarantowany przez nas czas dostawy się przedłuży, prosimy o kontakt z pracownikami sklepu pod numerem telefonu + 48 606 722 544lub emailem:

info@karpinski-jewellery.pl podając swoje imię i nazwisko, oraz numeru zamówienia. Nasza obsługa skontaktuje się z Państwem niezwłocznie.

4. W chwili odebrania przesyłki należy sprawdzić jej stan i zawartość w obecności osoby dostarczającej przesyłkę - pracownika firmy przewozowej.

5. Jeśli zdarzą się ewentualne uszkodzenia mechaniczne (np. rozerwania, wgniecenia etc.) przesyłki lub produktów należy zgłosić je pisemnie w formie protokołu reklamacyjnego, który będzie stanowił podstawę do złożenia reklamacji w firmie przewozowej. Nie spisanie takiego protokołu stanowi podstawę do uznania, że zamówione produkty zostały dostarczone klientowi w stanie nienaruszonym i są kompletne. Każdy z Państwa powinien także zachować kopię wydanego mu listu przewozowego.

5. Jeśli wybrali Państwo opcję płatności przy odbiorze firma przewozowa ma obowiązek potwierdzić fakt pobrania zapłaconej przez zamawiającego kwoty podpisem na liście przewozowym. Brak potwierdzenia otrzymania kwoty przez kuriera to ryzyko klienta.

6. Jeśli klient nie podejmie przesyłki w terminie i wróci ona na adres sklepu niezależnie od powodu, zostaną Państwo obciążeni każdym kolejnym kosztem ponownego dostarczenia zamówienia. W przypadku wycofania się z zamówienia w takiej sytuacji, sklep ma prawo do obciążenia klienta kosztami transportu.

III. Zamówienia indywidualne

1. Istnieje możliwość zamówienia indywidualnego danego produktu w konkretnym kolorze, rozmiarze etc..

2. Możemy podjąć się realizacji nietypowych zamówień czy tez zamówień na specjalne okazje takie jak ślub etc.

3. W tej kategorii zamówień cena produktu, termin realizacji zamówienia oraz sposób płatności każdorazowo ustalany jest indywidualnie z klientem.

IV. Poufność i bezpieczeństwo transakcji

1. Dokonując rejestracji lub/i składając zamówienie w sklepie KARPINSKI Jewellery zmawiający wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia przez sklep.

2. Colibra Janusz Karpiński stosuje odpowiednie zabezpieczenia przy przechowywaniu i transferze danych osobowych podanych przez zamawiającego przy rejestracji lub/i w formularzu realizacji zamówienia. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia i przesyłania ofert handlowych i nie są udostępniane osobom trzecim. 

3.Colibra Janusz Karpiński oświadcza, że nie udostępnia innym podmiotom, jak również osobom prywatnym, żadnych informacji dotyczących klientów korzystającym ze sklepu on-line Karpinski-Jewellery.

4. Spółka dokłada również wszelkich starań do zabezpieczenia danych osobowych klientów sklepu przed nieautoryzowanym dostępem osób trzecich zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

5. Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, zweryfikowania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. W przypadku żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych są one usuwane z bazy danych sklepu. W tym celu należy przesłać stosowne pisemne oświadczenie na adres e-mail sklepu: info@karpinski-jewellery.pl.

Dane te zostaną usunięte w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania wniosku o ich usunięcie.